The bigger, the better - better then the rest...

God morgon! Vilken era av tid jag är inne i. Jobbet igår gick toppen, de flesta barnen simmade som små fiskar, passet var STRÅLAND, både jobbigt och super kul! Avslutningen kunde inte bli bättre med så fina nyheter inför framtiden. Känner mig mycket lyckligt lottad att det går så bra och att man kan njuta av livet tillfälligtvis. De är bara 20 dagar kvar tills jag åker till Stockholm på PT-utbildning och nervös börjar jag bli. Plugg i helgen, mys med barnen och bygga soldäck, annars vila och njuta av livet :) Idag bjuds det på två pass, BodyPump och BAS så en stadig frukost är att rekomendera, tillsammans med barnen blir det gröt, ägg och risifrutti :) Ha en UNDERBAR dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0