Sliten värmesökande mamma!

Idag bjuds jag på historiens tröttaste unge som startar dagen med att vara skitarg och därefter fortsätta i samma anda. Well, jag är inte den som ger mig utan kämpar på... Det sliter på psyket! Men efter en liten powenap hoppas jag min prinsessa är glad för vi ska ut på kaminjakt. Kanske låter det märkligt att styra med detta nu, dock kommer vintern snabbt och när det ska göras liknande grejer kräver det förberedelser och planering. Så vi ska göra undersökande arbete idag för att kunna gå vidare med planeringen av kök/vardagsrum mm. Det är kul, blir snyggt och mysigt samt billigt i slutänden. Handla lite mumsig mat till oss blir det ned. Vädret bjuder ju inte fiffig på grillning ben vi ska väl få ihop nått snaskigt :) nu blir det ut till sonen som spanar på lastmaskiner och lastbilar ute på gatan. Ikväll bygger vi ett soldäck och ser en film för äntligen har vi LEDIG helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0