Lämnar in...

Nu lämnar jag in som mamma för dagen, helt slut och ungarna är i säng. Efter shopping på Maxi grillade vi hamburgare och smaskade med massa godsaker till. Jag har tagit mig ett glas vin och ska nu smälta ner i soffan med lite SPARTANS och världen absolut härligaste äkta hälft. Imorgon ska vi fortsätta vara produktiva och snickra soldäck, kolla braskaminer, fixa mått och sånt på fönster och dörrar, räkna på staket och blir klara med alla siffror innan bankmötet som skall komma. Ni får inte missa dagens dessert - hur gott och enkelt som helst! Jorgubbar, kiwi och mango (frysta funkar). Vispa grädde. Mosa/hacka maränger och blanda med grädden. Fruktsallad med marängrädde och sen toppa med daimkulor eller hackad dam/choklad - MUMS! Snabbt, enkelt och jätte jätte gott!! Sov gott sötnosar, jag startar dagen med vattengympa imorgon sen fullt ös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0