Hulken

Hulken, det ska bli jag det. Jag har skaffat mig en ny passion -styrkelyft eller tyngdlyftning eller ryck och stöt... Skit samma egentligen huvusaken är att träningen är himla rolig och jag ska försöka mig på två pass i vecka ett tag fram över. Jag hoppas på lite muskler och kanske ett och annat kilo ner med... Att lära sig nya saker måste vara bland det roligaste som fins, jag kan inte begripa varför människor inte törstat efter mer kunskap. Kanske är jag lite knäpp, men med två små barn, världens bästa gubbe och ett super roligt jobb blir det toppen när man får egen träning, bra sömn, vettig mat och dessutom massa fantastisk kunskap. Så med mina nyvunna knäböj och kommande supervikter på frivändningar som kan göra Gud avundsjuk ska jag verkligen göra det mesta av mig -Hulken får absolut se upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0