Gjort!

Dagen är över, dubbla pass i ryggen och trött likt aldrig förr ;) nä, inte sant. Jag kan inte somna, lite oroligt här hemma då barnen sover på Öland och jag knappt sett dem denna veckan imorgon är det dubbla pass igen sen LEDIG fredag till söndag. Som jag ska njuta av att pyssla hemma med barnen och mannen i trädgården. Mysiga frukostar, lek, fika!!! Så skönt! Ett vattengympapass på lördag morgon och en löprunda på söndag sen blir det vila :) Hoppas ni haft en fin dag och njutit av den på det sätt man ska. Jag samlar energi varje dag och njuter av att må bra. Vad mer kan man begära... Jag hoppas denna känsla får hålla i sig LÄNGE och att i nästa uppförsbacke det kan gå smidigt. Nu kryper jag ner hos min finaste och myser loss. Endast två dagars jobb, sen är vi lediga allihop! Sov gott vänner, imorgon kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0