Åtgärdsplaner

Vilket ord det är - åtgärdsplaner... Hursom så har jag en fundering som jag tror jag ska göra verklighet av. Det mesta man vill göra kostar massa pengar, så även denna. Jag kan ju inte skryta med att jag innehar ett konto stort som oceanien, men i detta fall får det nog vara en investering för ett bättre självförtroende. Under sommaren kan det säkerligen få att fixa det dessutom. Skönhetsingrepp kan man tänka sig... Nja, ingrepp vill jag inte kalla det, men nog kommer det bli fint - och för de pengarna BÖR det blir det :-) Nu ska jag smaska en god kyckling gjord i ugnen och städa lite här hemma. Imorgon kommer mäklaren och sen är det dags att fundera på hur vi ska göra på banken med allt. Tiden är allt för liten och jag kunde sannerligen behöva en åtgärdsplan för hur man får mer tid över. Sömn verkar vara det som får stryka på foten. Jag testar VEMMA och ser om jag kan få någon effekt med pigghet, ork och energi. Motivationen står jag för själv, det är nog bäst så. Ha en fin dag godingar, det ska jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0