Väntan på bättre tider.

Jag väntar på bättre tider.
Jag väntar på lite lugn.
Jag väntar på att hitta lite motivation.
Jag väntar på mina ägg som kokar.
Jag väntar på att klockan ska bli 20.00.
Jag väntar på att en dag vakna upp och bli ompysslad och omhändertagen.
Jag väntar faan lite för mycket.
Lugn får jag då Lurpann lagt sig om max 45 minuter.
Motiovation ska jag läsa mig till då det ligger en hög med färska tidningar att plöja igenom.
Äggen är straxt klara så det bli tonfiskröra av dem.
Åtta blir klockan varesig jag vill det eller inte, men till sötaste C ska jag åka då :-)
Ompysslad och omhändetagen antar jaga tt man blir på ett ålderdomshem och ännu är det lång tid tills dess. den somlever får se brukar man ju säga...
Men det är en LÅNG väntan på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0