Presenter bara för att, det är fint det!

Jag älskar överraskningar och presenter.
Här om dagen kom det en avi i brevlådan om att jag skulle hämta ut ett packet som inte gick ner i lådan.
SPÄNNANDE!
I söndags gick sonen och jag på promenad för att göra just det.
Ett litet vitt packet med ett brev på baksidan.
Ett packet som inte fick vara en födelsedagspresent, namnsdagspresent, julklapp eller nåttt annat.
Jätte fint och min kära vän Y som skickat det är så himla bra på att göra såna saker.
Ni vet, en grej just bara för att.
Imorgon ska jag ha fotspa med mig själv, för det var massa fint till fötterna.
Salt, cremé, fil...
Dessutom ska jag leta fram något fint nagellack och kladda på.
Det är fint med lite uppiffning av vardagen, önskar jag var mer sån och jag blir så glad av presenter.
Svårt att tro jag ska bli 30 snart...
Är fortfarande som en barnunge :-)
Tusen tack käraste Y, fina fötter blir det nu.
Sov gott sötisar, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0