Nyheter

Nyheter är ofta spännande och himla roligt att höra. Idag kom en sån via mailen och jag sitter och funderar lite hur jag ska spendera min framtid. Det kommer bli en massa grejer som förändras och det kan ju faktiskt vara riktigt bra, frågan är ju nu hur jag ska ställa mig till det...
Nåväl, en sak jag lärt mig i det sista är att var dag har sin ljuspunkt och man bör titta efter ordentligt så man inte missar dem. Positiva tankar är som godis för själen och vad jagvet har jag aldrig hört om någon som dött av för fet själ, så jag ska göra ett försök i att överdosera varan.
Nu blir det tvätthäng, diskhäng och soffhäng medan barnen vilar sig efter sin aktivitetsfyllda dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0