Nattis...

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott. Jag fick ingen ro i kroppen när jag kom hem så en timmes promenad blev det ikväll och verkligt jätteskönt måste jag säga. Lite öm i fötterna så det blir mintcreme på dem, kvälls-ro-thé och mysiga täcket på.
Imorgon börjar dagen TIDIGT! Åh jag är rädd att barnen kommer vara helt slut när kvällen kommer. Dock har jag löpning på programmet imorgon - oavsett om jag vill eller inte ska spåret få känna mina fötter trampa längs dess mjuka mark. Lite thé på kvällen med min fina C och dessutom ska jag börja med fina bilder från och med imorgon... Jag är en smula spänd på hur jag ska lyckas, men vi får se om ja och datorn och iPhonen får ihop det. Hur som, en bild blir det imorgon :-)
Nu = Natt, natt!
Åh sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0