Lördag fast vi har söndag...

Idag blev det söndagsmys. Jo, jag vet det är lördag, men imorgon har vi inte den vanliga frukosten tillsammans så idag kör vi på söndagsmys. Härligt! Solen lyser fint ute och mitt magont är borrs. Känner mig ganska pigg och laddad inför dagen. Det ska bli bodystep kvart över tio, därefter dusch och iväg på skoshopping till barnen. Lilla dottern saknar gympaskor och sonen lika så. Kanske kan vi hitta en fin vår jacka till den lilla prinsessan, men tiden och barnens humör får utvisa vad som hinna med. Vi ska avsluta dagen på matchbi Torsås, Slätaflys Flyers spelar match mot Palmstaden IK och självklart sitter vi med på läktaren och hejar på älskade maken och pappan. Säsongen är straxt slut, lite familjetid behövs innan det tas ställning till om det blir fler långa matcher. Det finns ju förr i familjen med jobb som tar tid och energi :) Hur som så blir det härligt med lite familjetid fram över. Efter matchen ska grabbarna ha lattan i vårt hus, barnen sover hos farmor och farfar, tusen tack för det snälla svärisar! Jag vet inte riktigt vax jag ska ta mig för, men det löser sig alltid. Nu ska det städas och fixas så jag loggar ut för denna gången. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0