Kylskåpet är laddat

Mitt/vårt kylskåp är laddat med massa gott att äta
Jag diggar inte recept, för jag har liksom aldrig allt hemma för att det ska bli bra.
Jag gillar itne att laga mat, men idag måste jag nolyckats för jag tog till och med.
Vad har du ALLTID i ditt kylskåp?
Vi har ALLTDI kaviar, ägg, kvarg...
Ägg gillar vi starkt!
Pannkakor, kokta, röror, stekta, äggvita till maräng, äggula till ?, råa - you name it!
Idag saknar kylskåpet mjölk, så mannen får handla.
Har man bra mat hemma är det lättare att äta bra mat.
Jag har slängt allt skit vi har, vill man snaska får man dra på sig kläderna och snällt travia iväg och handla sina gotter - lite fysisk aktivitet iaf.
Idag ställer jag in en kanna vatten i kylskåpet (för jag väntar på att få vatten inkopplat till skåpet...) så kanske jag dricker lite vatten när jag är törstig...
Ät gott men änk efter liten så kommer du leva väl!

Kommentarer
Postat av: Carina

Trodde du slutat vänta på att få vattnet inkopplat i kylen! Du får hota med att ringa en "riktig" hantverkare som får komma och göra det och att Nisse får betala...Då kanske det blir gjort innan ett år till har gått! ;-)

2011-03-08 @ 17:23:04
URL: http://myangeljonathan.blogspot.com
Postat av: Lilla Helena

Bara nyttigheter i kylen här minsann...

2011-03-08 @ 21:19:37
Postat av: Vickan - allt i rosa

:) Vad duktigt!

Robert och jag har börjat med en ny diet. Inga kolhydrater förrän lite till kvällsmat (för att sova bättre och bränna under natten). Dessutom får vi bara äta frukt innan klockan 13 och inte äta någonting efter kvällsmaten. Det är Roberts PT som har lagt upp det till oss.. det jobbigaste är att inte äta något efter kvällsmaten :(

2011-03-10 @ 10:23:21
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0