kommande vecka

Idag blev det inte alls som jag hade tänkt mig... Eller jo, det blev inte fel eller så, bara lite argt och tröttsamt. Mannen har varit osm ett vrak, barnen sjuk och det verkar vara hot om vattkoppor (!) då de båda har haft hög feber och kräkts av denna. Hur som så sover dem nu och vi får vänta och se om det kommer prickar. Annars startade jag morgonen med min gröt, stack och körde BAS-pass, hämtade mannen, över till ön för fika och kramas med barnen. Eftersom båda småttningarna hade feber och somnade precis när vi kom över blev det middag (potatis, sås och stek) sen lagade det kladdkaka med grädde och framåt kvällen stekt ägg på mackan. Massa med gott att äta och vila, behövligt för både kropp och själ. Ikväll laddar jag om inför en ny arbetsvecka full med aktiviteter. Energi behövs, dock har jag bestämt att det får lov att vara lugnt imorgon på mötet som ska vara, jag måste fixa med mina simskolor (lappar till alla barn) och städa i mitt skåp. Jag ska försöka hinna med lite rygg- och bröstträning innan jag går hem från jobbet. Sen har jag date med en kompis för att köra lite löpning runt 6-tiden. Kanske får jag mig en kopp thé hos C sen med. Vore mysigt att ses, men det beror på barnen och mannen. Kommande Veckans Schema: Måndag - Jobba, Rygg/Bröst Träning, Löpning, Thé-fika Tisdag - Jobba och köra BodyStep Onsdag - Klippa mig, Jobba och köra BAS Torsdag - Jobba och köra VWO, Biceps/Triceps Fredag - Ledig och fira min födelsedagen med lite BOWLING Lördag - Bio med mannen Söndag - hotellfrukost med mannen, middag hos mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0