Hör inte, tur man ser!

Det är fullt ös i köket med musik och pizza. Det är ett helt innebandymag som partajar loss. Det är ett trevlig gäng med grabbar, men jag är lite tant och tycker dem för lite liv ;) Jag skulle nog vilja sova tidigt egentligen. Förutom att jag inte hör körslaget har dem beslagtagit min älskade lilla rosa dator. Jag får nöja mig med en rosapanterndrink som Pelle fixat, åh det är okej. Lite sliten i kroppen och jag hade gärna myst i soffan med kidsen känner jag, veckans träning har tagit på mig och förhoppningarna är att det kan bli möer minus till veckan som kommer... Nu ska jag försöka lysna Casper, fixa lite med priserna till grabbarnas tävlingar. Blogga på mobilen funkar men är ju inte optimalt :) Ta hand om er och ha en bra lördagskväll med efterföljande söndagsmorgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0