God morgon!

05.00 plingade det på alaremet att det var daxt att kliva upp och jag SOV (brukar annars vakna innan klockan). Liten snooz tog jag mig, men annars sitter jag nu med min gröt och filurar lite för att vakna.
Att påbörja dagen med hushållsysslor är inte direkt min starka sida och hade det varit när barnen varit hemma hade jag knappast chansat på att styra runt då dem brukar vakna tidigt med lite otur. Hur osm helst har jag plockat ner all tvätt från linan och satt på en ny maskin med alla mina träningskläder hittills från veckan.
Fin, fint att hänga upp i em efter jobbet :-)
Åh det ska förmodligen tvättas mer då - dagiskläder och träningskläder!
Straxt måste jag styra kosan mot jobbet då det tar en liten evighet att ta sig in nu - promenad runt hela badhuset, suck! Annars är det precis som vanligt denna torsdag - städning av gymmet, provträningar, vattengympa, lite lunch i all hast, provträning, egen träning, duschning, hämta barnen, tvätta, laga mat (VAD SKA JAG HITTA PÅ?), ducha barn, blöjor och pyjamas på, mys i soffan med välling, natt natt till barnen och sen ska jag ringa lite :-)
Jepp - torsdag är en god dag... Eller jag bjuder på en God Morgon efter en natt med hård sömn.
Ha en fin dag vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0