Frukost med bild och lite till

Jag gör ju mitt bästa för att käka rätt och röra mig lite mer.
Jag startar dagen med fiberhavregrynsgröt med banan, kanel och mjölk,
ett glas äpplejuice, järntablett och rågbröd fårn Polar med leverpastej.
Igår var klockan endast 05.00 när frukosten tillagades, men lika god och mättsam. 
Nu ska jag se om det här med bilder kan vara något för mig :-)
Ladda batterierna ordentligt med rejäl, god och härlig frukost.

Träning måndag:
45 minuters BAS

Matintag:
Frukost - Se över
Mellis - Keso och avokado
Lunch - fläskfilé, potatisgratäng (lite) och smaskig sallad
Middag - Fetaost/avokadoSallad med en liten pizzabit
Dessert - jordgubbar med lite grädde och 0,5L thé till kvällen i gott sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0