Ensamt

Ikväll känner jag mig helt tom i hela mig. Mit huvud vill inte riktigt koppla av, men det finns inget att fundera på. Jag är rastlös i kroppen men ändå helt matt av trötthet.
En märklig känsla.
På det är jag arg, lite ledsen, frustrerad och smått konfunderad.
Saker och ting blir ju liksom inte riktigt som man tänkt sig och det finns nog inget som stör mig mer än att man inte kan läsa varandras tankar eller önskningar åtminstone. Det vore så himla praktiskt ibland... Eller ganska ofta.
Nåväl, denna här dagen lider mot sitt slut för mig och jag är nog ganska trött i alla fall.
Jag ska endast trycka i mig ett kokt ägg och därefter försöka mig på att sova. Havregrynen står redo för gröt till frukost och ett ägg är kokat till mellanmålet (ägg och keso). Lasagne (lite kolhydrater behöver man när man tränar) till lunch, vattengympapass innan och efter jobbet kör jag ben-pass på gymmet innan kidzen ska hämtas. Det gäller att vara effektiv antar jag...
Jag har ju egentligen inget att skylla på - jag har en man som också kan ta hand om barnen, jag har BARA två barn - det kunde varit 6 stycken, jag tränar för en viktnedgång och snygga muskler - inte ett marathon eller sånt.
Så nä, jag har inget att gnälla över, bara att ja i detta nu kännermig ganska ensam med mitt lilla ägg, den rosa datorn och nattens mörker.
Sov gott godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0