Blir du av med en...

..finns det tusen till!
Förkylningar.
Elaka små snorisar har drabbat loilla prinsen och han är under isen helt.
Jag hittade lite chips här hemma så nu sitter han och myser vid tv med en skål.
Han klagar på ont i halsen och vill sova så jag gissar att vi inom en stund kommer gå och lägga oss för att vila lite.
Vi får pussla med jobben, farmor och farfar för att få ihop det, åh det går men tär på oss.
Lite vår med friska vindar vore härligt!
Själv laddar jag med mitt nya matschema och försöker få ihop det.
J-ligt hungrig var jag hela dagen igår, men det kommer funka.
Jag måste bara motivera mig och anstränga mig lite till.
Nu, mer mys med sonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0