30 is the shit!

Sådär,då var det gjort.Jag är nu över gränsen för tant - i alla fall enligt somliga vänner :-) Det är helt i sin ordning vill jag mena. Eftersom att barnen drabbats av lunginflamation har inte direkt saker och ting blivit som vi hade tänkt oss, men efter omständigheterna överlever vi. Min födelsedag firades med bowling och kinamat samt ett besök på vårdcentralen för att få pencellin till båda barnen. Trötta somnade vi redan klockan 10 både jag och gubben. Lördagen gick i shoppingens tecken. Firaden en nybliven 25åring, kalasade lite till hemma och avslutade kvällen med en bio, mannen och jag. Söndag (nu) bjuder på en tripp till Öland för lunch hos svärmor. Sedan far vi till Sandbäckshult för middag hos mammsen. Mannen spelar sista matchen för säsongen så kidzen och jag är själv, men vi roar oss kungligt :-) Jag är över trettio och ju mer jag funderar på livet och allt vad som bjuds är jag mer tillfreds än på länge - SKÖNT! Jag ser till mig själv och tänker göra det som jag mår bra av, 30 år har det tagit, men idag vet jag hur jag ska staka ut min väg och vad man bör tacka ja till. 30 - ny frisyr, snygg som attan ;-) och med energi som ingen annan. Man lever ju endast en gång och då ska i alla fall inte jag ångra mig. Puss på er, här vankas det smaskig lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0