vampyrfeber, julraskning och dyknervig

Jag är pigg denna morgon, trotts många drömmar under natten.
Jag har drömt om kärlek, vampyrer och massa annat konstigt.
Jag är mitt i en Twilight-feber... Men den är väl övergående som det mesta annat.
Idag packar jag väskan med mat, handduk, simkläder och block för att bege mig till Emmaboda på sluttentamen på simlärarutbildningen.
Mina öron ringer redan, eftersom det där dyket ska göras...
Men gör jag det inte nu har jag det kvar över mig åh det ska jag ju inte ha detta året.
Allt ska avslutas och jag ska tills nästa år vara "fri" från en massa dravell :-)
Nä, i med lite mer risgrynsgröt, macka, juice och sen får man lov att fixa till sig.
Det är ju tenta idag :-)
Sen ska jag raska ut julen... Om jag orkar.
Jag hoppas på att hinna göra ett SNABBT stopp på IKEA på vägen hem för att införskaffa en STOR back til alla julgrejer.
Sen ska dem ner, åh vi ska få det fint igen!
Ha en fin dag, åh jag återkommer med uppdateringar om jag inte DÖR i soffan när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0