vad kan det vara?

Jag förundras städigt över den fysiska hälsa vi människor har.
Min är under isen tillfälligtvis.
Jag ska inte skryta med att jag håller mig frisk som en nötkärna i längre perioder, det vore en osanning.
Jag undrar om jag har fått en öroninflamation?
Ingen anning om hur det känns, men j-ligt ont i mitt öra har jag...
Eftersom det är söndag fortsätter jag ta lite smärtstillande och får väl ringa Vårdcentralen imorgon tidigt.
Snart 30 år och öroninflammation, eller vad det nu kan vara...
Böja ner huvudet är en pinga, svälja är en pina (dock bra för figuren ;-) ), trycker man på halsen/örat gör det ap-ont.
Well, jag ska sluta gnälla, ser på min bodystepfilm IGEN och äter frukost med världens busigaste barn.
Lite städning och ordningplockande kunde nog behövas.
Dagisschemat är fortfarande inte skrivet.
Nytt BAS-pass ska det tydligen också vara...
Vad kan det vara?
Söndagsångest kanske...
Sjuk - man vet ju aldrig.
Äh, jag tar väl SÖNDAG och MYSER, för det gör vi i vår familj om söndagarna :-)
PUSS


Kommentarer
Postat av: miss mija

Vad det än är/var så tror jag du lyckats boxa ur det ikväll min älskade vän.

Det var kul att se dej, förlåt att jag för tillfället är så usel att min tid för er knappt räcker till <3



Häng mä på min nya blogg anyway,

jakten på ketos har precis startat, huajajen.

2011-01-10 @ 21:38:51
URL: http://finneibaken.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0