trettondagsafton var det visst...

Idag gör vi inte mycket väsen av oss.
Lunkar på kan man säga, eller tanken var det iaf.
Vi har varit på lite härlig fika hos min kära moster, där vi träffat mina kusiner och barnen har fått möta sin söta lilla syssling Lily, idag 6 veckor.
Super roligt med bebisar, hu7ndar och katt tyckte mina barn och efter en timme var deras blyghet totalt borta.
Lite god lunch hos kära mamma han vi med innan fika-kalaset.
Hemma gjorde vi itne mycket innan vi åkte, men jag anser oss vara värda det.
Ikväll är det Trettondagsafton och jag är själv hemma då mannen tränar.
Jag ska öva lite BodySTep på så jag kan köra loss på bräda ordentligt.
Egentligen känner jag för att skita i det, men jag gillar passet och har en väldigt bra idé till det "scary"-tema osm lanseras.
Hatt, handskar och svart...
Kattlinserna ligger ju i lådan så det kanske bli dem på med... vem vet?!
Hur som så är tanken att jags ka köra loss 2 timmar med bräda imorogn och då behöver man kunna/sätta alla steg.
För säkerhets skull tar jag med mig datorn så kan jag ju dubbelkolla på plats.
Det kan vara en smula knivigt att läsa sig till alla steg och armar i häftet man får med, DVD:n är överlägsen :-)
Nu, BS-DVD och thé, sen kör jag lite mer Twilight-Saga, nummer 3 är det dags för ikväll.
För min egna del har jag beställt hem fina böcker med hela Twilight-Sagan samt lite andra deckare.
Jo, en mindre nyårslöfte är ju att se till att läsa lite mer :-)
God kväll vänner och hoppas ni har en underbar kväll i soffan eller på krogen eller vad ni nu gör.
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0