Sova mitt på dagen...

...är bland det bästa jag vet.
Varmt, mysigt och näst intill förbjudet.
Jag sover ofta mitt på dagen för det är skönt och vilar barnen vilar jag.
Idag har vi gjort just detta, min lilla tjej och jag.
Väldigt, väldigt skönt!
Huvudvärken som legat och bankat i huvudet är bara molande värk.
Trevligt!!
Ikväll ska jag ägna ganska mycket av min tid till sovande/vilande.
Jag hoppas fortfarande att mina böcker ska komma under dagen, men det ser inte så ljust ut för mig - SKIT!
Dock, vi är piggare bägge två och ska nu sakterligen göra pajen jag visade er tidigare.
Tvättmaskinen och diskmaskinen skriker på uppmärksamhet och lyssnar man riktigt nog vill snabeldraken ut f på en tur den med (om så behövligt).
Hushållsarbeten på hög och sötaste och nu betydligt piggare dottern håller mig sysselsatt ett par timmar till denna dagen.
Hörs senare om jag nu inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0