RUMPA!

Rumpan min gör ont, ont, ont efter BodyStep, Box och ännu mer BodyStep.
Mina halkiga promenad igår gjorde inte saken bättre :-)
Men säg det onda som inte för något gott med sig - jag kanske börjar strecha lite bättre nu?
Idag är det långledigt från barnen och jag MÅSTE snickra samman ett nytt BAS-pass.
Stegen är till mesta dels färdiga och jag har ju gört liknande grejer i flera år så det kan ju inte vara SÅ svårt.
Motivation kallas det, och den får vara i form av en piska denna dag.
Lite tryck i låtarna behövs, sen kör vi så det ryker.
Egentligen var det tänkt styrketräning idag, men eftersom jag ligger efter med passtillverkningen och sovandet anser jag det vara viktigare.
Imorgon jobbar jag på gymmet, då kan det kanske bli en 15-30 minuter över för lite mage, rygg, bröst...
Fredag ska jag ha ledigt från träning.
Mys med barnen står HÖGT på min lista och eftersom vi är helt själva hela dagen får det bli grundläggande sysselsättningar för oss - Öppna Förskolna, Bad, Sov LegoLekande, 12-14 timmar går ju ganska fort om man har att göra.
Mysmiddag på fredag kväll slutar nog mer med hamburgare på MAX sittande NÄRA lekhörnan så kanske jag kan äta också.
Ha en UNDERBAR dag, vi styr upp oss med frukost i olika varianter.
Mina ägg står på plattan redo att blandas med kvarg, majonäs, lite rödlök och räkor - MUMS!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0