protein-tips!

Jag tänkte passa ge ett tips till alla proteindrickare som finns där ute.
Whey FX finns att köpa på gymvaruhuset och har en UNDERBAR smak som heter Blueberry Smoothie.
Sjukt gott!!
Smaken är ny, en verklig höjdare!
Lite läcker, dock i fettigaste laget, dessert blir det om man blandar pulver, mjölk, vaniljglass och toppar med vispad grädde och blåbär.
Mumsigt och mannen kör den som kvällsis här hemma.
De andra smakerna är också goda, jag håller mig till mjölkchoklad (chokladberoende som jag är), men gör drinkarna gärna med lättmjölk och ställer dem i kylen en stund innan dem intages.
Pulversmaken försvinner mer eller mindre då :-)

blåbärs smoothie

 En lite proteindrink är aldrig fel efter träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0