Piffa Blogg

Man kan sitta precis hur länge som helst vi den här datorn. Dels för att den är underbart rosa, men också för att det ALLTID finns att pyssla med. Ikväll jobbar jag med att lösa ett lite delikat problem jag har - jag önskar mig ett veckoschema i min högra kant. Jag kan absolut INGENTING om att att redigera bloggar och massa konstiga bokstäver, siffror och vad mer det är. Det bör ju vara relativt enkelt, men jag hittar inte orden för det så jag vet inte vad jag ska söka på... Mina kära vän Emma har en händig man som jag är mer än säker på både vet vad det heter och hur man ska lösa detta lilla "bekymmer", så imorgon gör jag nog slag i sak och mailar honom om han vet hur man luskar fram något sånt.
Annars har faktiskt kvällen varit lugn. Dottern och sonen somnade utan bekymmer. Jag bakade oss en proteinladdad sockerkaka... Hmm, kanske inte det nyttigaste men god var den och sen avverkade vi Oceans 13 vilken jag tydligen har sett innan, men det minns jag inte. Jag ska skriva klart dagisschemat till kidzen, sen blir det sängen. Lilla prinsessan får all vara hemma några dagar till innan jag släpper henne på dagis. Imorgon blir det lite BS-träning, tillverkning av ett nytt BAS-pass och om orken finns kör jag igenom lite ny musik till ett vattengympapass... På söndag laddar jag om med BP-skivan :-)
Sov gott godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0