namngivningsfest och no carbs

MAn får tycka vad man vill om att pilla i sig kemikalier, men för mig är en av jorden absolut bästa mediciner huvudvärkstabletter ovh vätskeersättning.
Huvudvärken som jag lider av beror 8 av 10 gånger på att jag har missbrukat thé och glömt fylla på med VANLIGT vatten.
Jag vet att jag har sagt att det där med nyårslöften är skit och inget man håller, men jag ska under det nya året lova er alla att minska de gånger jag har huvudvärk genom att intaga mer vatten.
Dagen till ära vaknade jag och kännde mig som en zombie.
SKIT eftersom vår lilla prinsessa VERA skulle ha namngivningsfest - jag har knaprta piller, drukit vatten och sovti, så vist hamnade vi på fest.
En supermysig tillställning där föremålet för uppvaktningen var gudasöt och jag kunde faktiskt itne låta bli att längta lite, lite efter en bebis igen.
Men NEJ, inga fler!
Hur osm så hoppas jag att fler av mina vänner och bekanta kan tänkas förlja kär Emma och Henriks meny, för det var en HÄRLIG baldning av mat - buffé!
Åh för mig som mer än gärna skippar carbsen hittade jag en massa mumsigt.
Super, super goda grillspett med kyckling.
Marinerade i en blandning av glögg, soja, kanel och lite annat.
Jag ska be om receptet för det var SUPER SMASKIGT!
Lite gott att dricka, mumsig mat och massa mysigt sällskap gjorde verkligen denna lördagskväll fantastisk.
Vi har också hunnir ringa min käre svåger och gratulerat honom på hans födelsedag - 24 år blir han visst.
Imorgon ska vi fira min lillebror som fyller 28 år den 13/1 - tårta blir det visst...
Jag hoppas på en piggare kropp imorgon så jag kan vara allert vid övandet av BS samt Silveraftonsmöte och invigning av Malkars.
Nu, mys med mannen framför en film sen sover vi gott :-)
Tack för idag älskade vänner, ha en fortsatt underbar helg, på måndag är vi i verkligheten igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0