musik som verktyg

När jag tillverkar mina nya pass använder jag mig av en musikbank och blandar och ger.
Jag börjar bli en tant, för jag har svårt att hitta NY musik som jag tycker är bra att använda mig av.
Dessutom gillar jag nu för tiden färdigmixade skivor.
Musiktant...
Tanten använder sig nu av Cascada, Dr. Alban, Daniel Powder September med flera.
Övningar?!
Jo, dem sätter jag till efter jag valt musik.
Omvänd ordning har liksom aldrig fungerat.
Den kreativa "gör-pass-ådran" startar så fort jag sitter i bilen och radion spelar.
Mitt störrsta problem nu för tiden är att få tag på musiken.
Inte alls så lätt som man kan tänka sig...
I alla fall inte för, jag är ingen datanörd!
Nu är det dax att sortera, organisera, skriva ner och vara klar.
Endast 60 minuter kvar till skivan ligger klar i min hand, för mer tid har jag inte till det här :-)
Men musik är sannerligen ett UNDERBART verktyg, det får mig att vilja träna, träna hårdare, älska träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0