Lite mosig i huvudet

All träning och jobbande har gjort mig helt mosig i huvudet.
Idag när jag ska köra igång BodyStep-passet för tredje gången denna veckan ser jag ut som en levande fågelholk.
Jag kunde liksom inte få ihop benen med hjärnan och vice versa.
Det gick slutligen strålande, men nu är jag trött i hela kroppen och är HELIGT lycklig över mina 3 dagars ledighet.
Barnen är lovade burgare på MAX imorgon, vilket jag kommer hålla.
Annars så hoppas jag på att vi kan städa bilen  - den ser för j-lig ut!
Vädra huset, dammsuga, damma, tvätta och göra lite allmän nytta imorgon.
Då blir man nämligen HELT LEDIG på lördagen och det är mer än NICE, det är UNDERBART HÄRLIGT!!
Jag hoppas att jag får lyxa med en sovmorgon en av dagarna.
Skulle vara behövligt...
Vilodag på schemat imorgon.
Lördag är ett ?
Och söndag bjuer vi på Body Pump, sen börjar veckan om med miljoner av grejer att göra, möten att gå på och lappar att skriva.
Livet är fantastiskt och jag är verkligt glad att få vara frisk, att barnen är friska och mannen lika så och att vi fått så många otroliga upplevelser hittills och kommer säkert få fler i framtiden - man ska njuta NU av livet, man lever det bara EN gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0