LattjoLand med frukostbuffé

Lattjolands frukostbuffé är vardagsLYX för alla småbarnsföräldrar.
Världens bästa påhitt får jag lov att säga.
Helt underbart att får äta hur mycket man vill mellan 10-13 under tiden barnen leker och man kan ära i flykten.
Jag har njutit.´
Barnen har lekt.
Pappan har slappat.
UNDERBARA DAG!
Jag gör en "restaurering" av hemmet medan mannen och sonen handlar inför veckan.
Nyttja snabeldraken, viftar med dammvipan och sorterar bland tröjor, byxor och miljoner av strumpor.
Hinner vi åker det fram lite utemöbler på verandan så man kan njuta av solen trotts den lilla snön som är kvar på marken.
Julgrannen borde vi nog plockan undan från gården...
Men oavsett vad vi hinner, borde göra och allt det där njuter jag av denna LEDIG söndag
Imorgon får jag jobba VANLIGA tider och sen ta hand om mina små änglar hela kvällen, även pappan gör oss sällskap då han är träningsledig!
Oj så skönt vi har det!

Kommentarer
Postat av: Lilla Helena

Låter lovely!!

2011-01-30 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0