God Morgon!

Åter igen är det torsdag och vårt hus är tyst och stilla.
Barnen sover hos farmor och farfar och jag saknar dem väldigt denna morgon.
Frukost och packande av väskan står på tur.
Tänderna ska på borstning och håret flätas.
Ett par timmars jobba ligger framför mig innan jag får hämta barnen.
Mardrömar om magsjuka har jagat mig inatt så jag hoppas! att mina guldklimpar somnar ordentligt ikväll så jag också får sova en LÅNG natt.
Nu har jag laddat för att städ 2 timmar, därefter provträningar, vattengympa och därefter ska jag sitta med lite planering tänkte jag.
Jag hoppas innerligt att magsjukebacillen inte hittade mig för magsjuk har jag ABSOLUT vare sig tid eller lust med.
Jag önskar Er en fin dag, på återseende framåt sen kväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0