Fantastiska Måndag!

Igår gjorde jag ett litet skutt tillbaka i den verklighet jag tidigare haft, fler pass varje dag och kroppen verkar ha klarat det tokigt bra.
Förmiddagen bjöd jag till BodyStep på jobbet, men ny musik och nya rörelser - UNDERBART!
På kvällen körde jag BOX för Johnny-Boy - alltid lika roligt och jobbigt!
Helt slut, men sova var det värre med. Ikväll antar jag att jag kommer däcka snabbt i sängen.
Simskola och BodyStep igen - ännu bättre går det förhoppningsvis idag!
Dagen började med en halkig promenad till dagis tur och retur - FRISK LUFT är NYTTIGT!
Nu packar jag ihop mina grejer och beger mig.
LÄNGTAR efter fredag, dagen som betyder ledigt och mys med mina små guldklimpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0