Duktiga Jag AB

Företaget Jag AB löpte 3 km på löpbandet, vilket kanske låter lite för er.
MEN kära vänner det är en STOR bedrift i min värld då jag ALDRIG kunde tro jag fixa det.
STOLT! Det är jag.
Lite trött och har slappat i sängen mest hela kvällen.
Axlar och mage fick jobba en sväng med och duschen som efterföljde var skänkt som från ovan.
Imorgon finns det planer på att vara med på lite Aqua Zumba, vore spännande att prova på det och jag är ju "ledig" på jobet just när passet är så det vore TOPPEN.
Jag AB ska se till att sammanfatta ett bra kostupplägg under morgondagen...
Sånt tar tiden, men nu är det dax att pressa ner dem sista 5 kg.
Ikväll är det ett mycket duktigt Jag AB som lägger sig på huvudkudden.
Stolt, glad och positivt - we like!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0