Det går bra nu...

Jag har en smula för lite sömn i kroppen känner jag.
Men det går bra.
Kanske är jag en smula irriterad på barnen, men det går också bra.
Jag vaknar med en smula träningsvärk i kroppen - ALLTID bra!
Sonen ska köras till dagis om en lite stund och sen ska farmor hämta för kalas på Norra Öland.
Faktisk känns det bättre än bra.
Lilla Prinsessan och jag ska försöka oss på att öva BS - vilket jag anar kan gå mindre bra...
Har jag tur kommer mina Twilight-böcker idag och jag kan börja plöja på nummer 3 i serien (jag har sett filmerna) - MAXIBRA!
Jag och lilla lurpan ska ge oss på Chili- och räkpaj till middag - SMASKIGT och väldigt proteinrikt vilket är bra!
Det går faktiskt bra trotts ungefär 4 timmars vila/sömn...
Men det blir nog en tidig kväll i sängen.
Men det går bra, för det går faktiskt riktigt bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0