Cage gör det...

Cage gör en myckt bra, roliga och underhållande Baltazar i Trollkarlens Lärling vilken min man och jag just sett. Tycker absolut det var en sevärd film, men jag är ju en smula insnöad på action och komedi, så den föll mig bra i smaken.
Plus i kanten, ett STORT PLUS, är att mina kära kusin Johan Erenius har varit med och gjort delar i filmen. Han jobbar med typ 3D grejer och sånt och har skapat något eldklot i handen som man sedan skjuter iväg. Superhemligt var projektet, men bra blev det och på söndag åker han till England för ett nytt jobb.
Nu ska vi sova, jag laddar för en veckas träning och mysande med barnen - UNDERBART! Lite mer röjande, plockande, städande och ABSOLUT mer tränande blir det.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0