bättre går mot bra

Det känns bra nu och det går mot mycket brättre!
Skönt med svettig, jobbig träning i min tantiga leopardtröja skuttande över brädan.
Imorgon ger jag kroppen frisedel och satsar på att hinna få ordning på min baldress inför nästkommande helg med JÄTTEPARTYG.
Hissa upp dressen ett par centimeter, samt tajta till runt bysten så den inte trillar ner.
Jag ska se om mankan skaffa såna där snygga ilägg, så det finns möjlighet att se ut som man har lite till bröst...
Jag borde nog kolla om någon dekorationsgrej till håret och även se till att min make fixar sitt utstyr.
Annars blir det mest leka och mysa imorgon med guldklimparna :-)
På kvällen/eftermiddagen jobbar jag ett par timmar men SNÄLLASTE svärmor kommer till vår räddning - TACK!
Nu blir det lite kvällsthé för den onda halsen och sen nedgosning i sköna, mjuka sängen.
Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0