argbigga

Jag är SÅ trött.
Orkeslös och energifattig så det liknar ta mej tusan ingenting.
För lite sömn, för lite vila.
Jag LÄNGTAR efter helg och att få sova.
Jag är sjukligt irriterad på allt och alla och att umgås med mig just nu är pest och pina.
En känsla av att slå sönder något har gnagt i mig under dagen, så i eftermiddag tog barnen och jag en liten runda i trädgården och jag gjorde av med lite frustration.
Det där med att vara hälsosam får lov att vara till en viss gräns.
Man ska må bra, åh missförstå mig inte, för jag mår bra - väldigt bra dessutom.
Jag har en liten dip, en trötthetsdip, som går över om man sover lite mer än jag gör.
Dessutom måste mitt inte kontrollmonster släppa taget om saker och ting.
Det finns ju fler människor i världen som kan bry sina små hjärnor.
Om en liten, liten stund kommer min svärfar och ska sitta här medan jag åker TILLBAKA till jobbet och kör BodyStep-pass för TREDJE gången denna veckan.
Efter kommer jag säker må som en prinsessa, men just nu är jag inte lika sugen.
Ha en bra kväll godingar.
Helgen kommer med stormsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0