Åkte dit så det SMÄLLER!

Jepp, jag har åkt dit så det SMÄLLER.
Eller jag skulle nog faktiskt vilja kalla det SNORAR.
Herre min tid, det är helt täppt i näsan, hjärnan känns som om det är för lite plats innanför pannbenet (kan det vara också) samt att jag hör mindre än i vanliga fall.
Inte längre så ont i halsen, och det vill jag tro är för allt thé jag bäljar i mig.
Huvudvärken är också borta, men kan bero på att jag vilar mig idag, äter ordenltigt och dricker massa.
Jag ser det som positiv rehab för själen och gör en massa andra skojiga saker denna dag.
Lilla fröken och jag har hunnit med IKEA med bästa Josse och Olle, det för att shoppa till nästa helgs festande.
Lucnh på varuhuset hann vi också med och därefter somande min prinsessa så söt.
Jag ha spenderat ett par timmar vi datorn och njuter för fullt av att hinna med en massa grejer som jag aldrig gör annars.
Om jag inte berätta det för er innan så är jag en planerar-planerare.
Jag ÄLSKAR att hitta på nya grejer - så det pysslar jag med idag.
Jag ska även städa lite, men vi får se hur mycket det blir.
Prinsessan och jag ska hitta på något gott till mat också, eftersom vi är själva blir det nog något snabbt och enkelt...
Elller något ute...
Nu är det dax att snyta sig igen, vi får höras vi ett senare tillfälle.
Ikväll kryper jag ner i soffan med lite gott, ser en film och somnar nog tidigt - gör nått mysigt du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0