Uppladdning

Imorgon är det måndag igen och ikväll är huset tyst.
Våra små godingar stannande hos farmor och farfar på övernattning och jag ska straxt dyka i sängen.
Det betyder att jag imorgon inte behöver går upp innan jag själv känner för det - UNDERBART!
Idag har jag haft uppladdning för en ny arbetsvecka (vilket startar med en ledig dag).
Vi har städat huset superfint (i alla fall större delen av det, resten gör jag på förmiddagen imorgon).
Sen har vi proppat oss fulla med kroppkakor - jätte, jätte goda var dem idag!
Umgått och myst med familjen på Öland och det ger energi till kropp och själ, vilket jag VERKLIGEN behövde kände jag.
Söndagar ska vara sånna, att man gör uppladdningar - det är viktigt.
Nästa söndag fortästter vi med uppladdningar inför måndag, men först är det simskolefri vecka och en skön arbetsvecka med lite annat bra planerat.
Kramar och god natt - min nya vecka börjar i alla fall jag med sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0