Uppförsbacke

Just nu känns det lite som en oändligt lång uppförsbacke.
Sjuk igen.
Sorg.
Trött.
Eländigt.
Man ska vara positiv och bloggen ska handla om träning och sånt.
Jag sköter mig dåligt.
Fast lite träningsvärk i rumpan har jag fått denna veckan.
Nu är bara frågan om det blir hängröv till sommaren eller inte.
Efter denna magsjukan är över ska jag sprita mig dagligen otaliga gånger.
Aldrig umgås med sjuka människor...
Eller förresten, jag glömde att jag har två smittohärdare som tillbringar sin föräldralediga tid på dagis - leder till otaliga sjukdomar.
Dock anser jag nu att jag gjort mitt till sjukskrivningsdagarna.
Blåbärssoppa och äpplejuice ska rädda livet på mig.
Maken säger att det är bra med OLWs pommes (eller vad dem nu heter) så jag pillar i mig lite av dem med, men sugen är jag INTE.
Nu ska jag försöka mig på en tillfräschning - dusch och decificering av toaletter, värdring av huset...
Kram på er och ni som lider av åkommor - krya på er!

Kommentarer
Postat av: Lilla Helena

Men gumman nu tycker jag det får räcka med sjukdomar hos dig för ett bra tag framöver! Skickar lite antikroppar o krya-på-dig-kramar!!<3

2011-02-19 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0