Svett är belöning?

Det där med att svettas ser jags om en belöning då jag tränar.
Det är ett kvitto på att det man gör verkligen fungerar.
Att svettas ordentligt under och efter ett träningspass känns skönt.
Kanske är de inte alltid så mysigt emd super blöta kläder och luktar smått illa kan det med, men ändå övervägande bra vid träning.
Just för tillfället är jag mindre pigg.
Feberfrossa växlande med svettingar likt inget annat jag varit med om.
Svettningarna just nu ser jag definitivt inte som en belöning.
Kroppen vill ha ut en massa skit - det är bra, men att försöka sig på att duscha och vara lite fräsch höll i mindre än 10 minuter.
Jag hoppas på att min belöning är att jag är frisk innan helgen.
Orkar jag ska jag ge mig på att vara ute i trädgården en lite stund imorgon.
Idag har jag sovit 8 timmar, men är fortfarande trött så jag gissar att jag snart somnar gott igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0