Stolt

Idag är jag SÅ stolt över mina egna prestaioner.
Jag tycker det är så enormt roligt med mina kunder som jag har på gymmet.
Alla kunder/tränande på gymmet är mysiga och roliga, men dem som jag ser som mina egna har jag en speciell pltas åt.
Idag fick jag en sån underbar kommentar från en av dessa, hon var TVUNGEN att boka en tid hos mig och jag hade varit sjuk och då blev det pannkaka av allt. Jag skrattatde gott, men fixade så klart en tid till henne. Henne vännina vill också ha en tid - -det fixade vi. Då visade det sig att vänninans pojkvän också hade haft mig på provträning. De var så nöjda och tyckte jag var himla duktig.
Sånt blir man stolt över och då sträcker jag på mig lite extra.
Jag kommer somna gott ikväll med lite beröm i ryggsäcken :-)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0