Det rullar på...

Här hemma rllar det på.
Ni vet hur det är.
Man ska diska, fixa mat, dammsuga, damma, putsa och feja.
Min önskan är att man skulle göra det och sen skulle man slippa eländet, men läget ligger inte så.
Det blir inte mindre att göra, bara mindre synliga grejer.
Vi har betat av sovrum och tv-rum med dammsugning, dammning och tvätt sam dammsuga BAKOM soffan vilken vi inte gör allt för ofta (den är GIGANTISK soffan så man flyttar inte på den i en handvändning).
Dte var rena julafton för sonen då det hittades bilar och böcker i alla möjliga format.
Märkligt!
Eftermiddagen bjuder svärmor till kroppkakefestligheter.
Hon fyller år på tisdag och jag gissar att vi firara henne idag.
Present till henne får bli ett besök på relaxen, tulpaner och ett kort Viggo skrivit.
Hon kommer bli så nöjd, hon älskar ju relaxen och tulpaner samt allt lilla prinsen tillverkar.
Dock är det konstigt att allt rullar på, att tiden inte stannar av...
Jag förundras över att varje dag bara försvinner...
Nu packar jag en väska med grejer till kidzen, samlar ihop mig själv och far mot soliga Öland för att tiden ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0