Denna dagen är det tydligen kuddkrig hos änglarna...

Jag vaknar ganska tidigt och ser snö fallar ner på marken så mjukt...
Mina tankar vandrar genast iväg till familjen som bor knappa kilometern fårn oss.
Tidningen har dem idag.
Lilla J:s annons i tidningen.
Vackra och underbara allihop.
Åh jag med tårar över hela tidningen.
Tårarna faller precis som snön...
Vi kanske skulle satt in en också?
Hur faan gör när sånt här händer?
Om bara tårarna kunde sluta rinna...
Jag önskar att lilla J skickar oss solsken den 7 mars.
Men det är om jag har lov att önska mig något av en ängel allt för underbar att stanna i jordelivet.
För lilla J:s mamma säger att då det snöar är det kuddkrig hos änglarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0