Älskade Ängel

Livet är så fruktansvärt hårt och orättvist.
Ikväll har nära vänner till oss förlorat sin älskade son, en underbar liten prins.
Himlen har har fått den finaste av änglar att vaka över oss.
Mina tårar kan inte sluta rinna.
Mitt hjärta värker och mina tankar vandrar oavbrutet till en familjen i den störrsta av sorger.
Jag kan inte sova, inte sluta tänka på den lilla vackra prinsen som sover så gott nu.
Jag har inga ord att beskriva hur fruktansvärt det känns i själ och hjära.
Ännu mindre kan jag förstå hur våra vänner har det.
Jag vill sände dem styrka och värme i dem störrsta av världens kramar.
Jag vill linda in deras hjärtan och ta bort all den smärta som härjar hos dem.
Jag är en vän och jag finns här - när som, hur som, vad som!

Älskade lilla Ängel, du finns i våra hjärta alltid!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Får en klump i magen av att läsa! FY!

Vi måste vara rädda om varandra.



2011-02-12 @ 07:48:14
URL: http://ingabeatha.wordpress.com
Postat av: ylva

tänder ett ljus för alla vi älskar, människor som änglar...

2011-02-13 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0