Träningshäxan

Idag är det fullt med energi i kroppen. Jag mår som en prinsessa trotts kanske en smula för lite sömn och saknad av barnen, men kroppen vill mer. Jag ska ge den lite vattengympainstruerande och efter det slår jag på stort och bränner av 3 benövningar samt rygg, axlar och bröst på gymmet innan en härlig, varm dusch efterföljt av smaskig kycklingsallad till lunch. Skärtorsdag borde bjuda till Blåkulla för en träningshäxa som jag, åh passar jag mig inte far jag väl iväg av bara farten. Imorgon tänker jag plöjande i spåret tills benen skriker och hjärtat hoppar ur halsgropen. Jag är beslutsam att nu ska dem BORT! Dem sista 5 j-la bebiskilona... Eller bebiskilon kanske jag inte kan skylla på. Jag väger vad jag vägde då jag blev gravid... Ska vi kalla dem sambokilon, fluff eller helt enkelt en massa fet, onyttig mat och lite för mycket stillasittande? Ja, det är nog så. Jag är en tjockis i mina egna mått mätta och nu blir det ändring på det. Jag vill vara en fin, snygg och sexig brutta på 30 år. Ingen ska kunna säga att det gör inget med lite slappt på magen "du har ju fått två barn" - NOPE! Det blir inget mer ömkandet och tycka synd om mig. Hur i hela fridens namn ska jag gå ner om jag sitter i soffan och myser med massa gotter... För man får slita - träning, mat och motivation. Så från idag blir det inte mer TV än jag är fysisk aktiv om dagen. Bör inte det få mig ur soffan, vad får då det? Ha en UNDERBAR påsk och ta hand om Er! Här är det dax att mysa med lite pensionärer, dem som kommer till gymmet för att träna med häxan en dag som denna!! PUSS :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-21 @ 08:16:23
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej !

Kan man bli kär i en bok/författare?

I så fall, har det hänt dig?

Vilken bok var det?

Var gärna med och diskutera i min blogg.

Skriv vad du vill! (Det blir bäst så).

2011-04-21 @ 08:37:21
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0