Suger

Det suger musten ur en att fira påsk, träffa vänner, familjen och umgås i så otroligt många dagar som vi gjort nu. Hela mitt huvud kokar av alla grejer som behöver göras, men i vilken ände jag ska börja och i vilken ordning det ska ske vet i tusan... Vi har avverkat ett snabbt depåstopp på IKEA idag för att inhandla ytterligare ett skåp till kontoret. Idag ska det fixas färdigt där är tanken. Sen hoppas jag att ytterdörren ska kunna göras något färdig under senare delen av eftermiddagen, då kan jag spackla och därefter måla den fint igen. Några små skyltar ska det upp också, siffror för huset, två dataskärmar och sortering av mängder av papper. En vända till pappersinsamlingen förmodar jag står på listan under kvällen samt planering av mat för kommande vecka och även att fixa alla papper som ska till dagis för signaturer. Utan minsta ansträngning har jag fixat ihop en lista som endast är början på verket. Eftersom projekten inne är oändliga gör jag slag i sak och går ut och påbörjar gräsklippning och uppröjning av skit i garaget (har ju en del lådor sen förra helgen då det isolerades). Kanske hinner jag packa ner påskgrejerna i en låda också, vore faktiskt ganska skönt. Ha en UNDERBAR dag i den sköna solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0