Återigen bjuds solen

Vilket underbart väder att vakna till denna tisdagsmorgon! Endast kort vecka för de flesta och i mitt fall betyder det att vi har stängt på söndag så jag får vila! Sen är det dags igen för mer jobb ett par dagar. Veckorna går OTROLIGT snabbt. Fattar liksom inte riktigt vart tiden tar vägen egentligen. Idag ska jag till gymmet och träffa en kund/kompis och få lite ordning på hennes träning och mat. Sånt är alltid roligt. Sen måste jag hem och laga mat, öva lite bodypump inför imorgon och packa väskan inför kvällen/em arbete. I detta nu känner jag av att magen väntar på gröten sin, sen är tiden inne för lite tandborstning på mina huliganer och dagislämning. Tisdagar och onsdagar är korta men intensiva dagar med grynen. Mysigt och oftast går det så smärtfritt som man kan tänka sig. Nu ska jag fixa mitt i ordning, smaska kanelgröt och därefter fara till dagis med sötisarna. Ni får ha en solig och härlig dag, det ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0