working hard for the FAT!

Idag har jag toppat. Nä, inte håret, det behövs i och för sig, men nu gäller det träning så passen har liksom avlöst varandra. Shit i jösses så jag slitit på min arma, snatt 30-årig lön-feta kropp. Bekänna färg har jag gjort, åh ytterligare en gång, NÄ det har inget med valdebatter att göra utan om träning! Jag är en klenis... Eller?! Jag har idag genomfört 2 timmars intensivt dammsugan, putsande och fejande på gymmet, en provträning, ett vattengympapass, ett halvt BAS-pass med kollegan Martina (superpass verkligen), promenerat hem, på sjukhuset, på IKEA och sen övat BodyPump för att köra BodyPump +  ett Core-pass.

Att gå 50 meter till bilen och köra hem kändes som en lång bedrift utöver min förmåga. Mot alla odds sitter jag här i min avbetalnings-soffa och suckar över att det värker i kroppen och att jag luktar skunk. Weel, it's my life and I love it :-)

Dusch, The ger sängen och en lycklig MammaMia - Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0