ursäkta...

...röran, men jag bygge rom i mit huvud. Här ska det idag först köras vwo för mina härliga och mysiga damer på badet. Därefter svidar jag om och far med huvudet hög till nästa slott för BodyPump. Grejen är att jag inte kommer ihåg en enda grej som ska göras under passet. Bäst att uppdatera sig!

Efter alla pass den här veckan tror jag att jag ska nöja mig med en hederliga svettig löprunda imorgon på morgonen. Någonting som man kan göra utan att tänka, bara låta dem där stockarna till ben gå utefter spåret. Kanske ler man åt en eller annan hundägare som frenetiskt försöker se upptagen ut med skosnören och hundkoppel så de slipper alternativt glömmer hundbajet längs med spåret - tur för mig att jag inget luktsinne besitter!

Hur som så ska min hjärna få vila under helgen. Jag ska avnjuta lite hederlig kvinnlig humor tillsammans med Andreas Jonsson och MArtin Stenmark i Växjö på Lady Night. Fantastiskt! Utöver detta ska jag också sova på hotell, kanske gå på SPA och NJUTA! av att sova i ett tyst rum! Hmmm, livskvalite.

Nu, åter till verkligheten ska jag skicka mail, köra provträning och vara glad :-) Back to work!

Kommentarer
Postat av: Linn

Å vad kul med ladies night, vi var på det här i Linköping förra helgen!! De va skitbra!!!=) Ha en härlig helg! Kram

2010-09-30 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0